Про роботу ЦНАП та Відділу надання соціальних послуг для населення
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ВІДДІЛ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ ІНФОРМУЮТЬ!
ЦНАП
Основною метою відділу «Центр надання адміністративних послуг» Дубовецької сільської ради (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені терміни, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність. а також забезпечення максимальної наближеності послуг до жителей громади, для чого створено віддалені робочі місця центру в селах: Тумир, Кінчаки, Делієве, Лани, Маріямпіль, Дубівці, Медуха.
Найбільшим попитом за період з 02.08.2021 по 06.08.2021 серед населення громади користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання, послуг державної реєстрації речових та майнових прав, державної реєстрації фізичних та юридичних осіб та послуги соціального характеру.
Протягом тижня центром надано 85 послуг, з них 42 послуги надані віддаленими робочими місцями, з них:
- надано послуг з державної реєстрації речових та майнових прав - 3;
- надано послуг соціального характеру – 23;
- надано послуг з державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 2;
- надано послуг з реєстрації місця проживання – 7;
- надано інших послуг (нотаріальні дії, видача довідок про склад сім’ї, довідок для оформлення паспорта – додаток 13, акти обстеження та інші) – 50.
Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг і в першу чергу послуг соціального характеру.
Також в липні місяці запущено роботу банківських терміналів через які можна оплатити платежі до бюджету сільської ради та комунальні платежі за електроенергію та газопостачання. Термінали розміщено в селах Тустань, Дубівці, Маріямпіль та Делієве, через які прийнято 72 платежі.
Отже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості надання адміністративних послуг, а також обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу та розширює спектр послуг, що в свою чергу дасть змогу жителям громади уникнути поїздки в місто, де прийдеться очікувати в черзі та ходити по різних інстанціях витрачаючи дуже багато, щоб отримати одну адміністративну послугу.
Відділ надання соціальних послуг для населення
Також в одному приміщенні з центром надання адміністративних послуг розміщений Відділ соціальних послуг для населення, який створений з метою соціального захисту населення, надає соціальні послуги особам (сім’ям) в об’єднаній територіальній громаді, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати та потребують сторонньої допомоги.
Основними принципами діяльності Відділу є законність, дотримання і захист прав людини, системність, комплексність, адресність та індивідуальний підхід, доступність та відкритість, добровільність вибору отримання чи відмови від надання соціальних послуг, конфіденційність, відповідальність за дотримання етичних та правових норм під час надання послуг, дотримання державних стандартів соціальних послуг, недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо соціально незахищених категорій населення, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Станом на 09.08.2021 року:
- соціальні послуги вдома отримують - 80 осіб, послуги яким надають 10 соціальних робітників;
- 14 осіб щомісячно отримують соціальні послуги на непрофесійній основі;
- 11 осіб пільгової категорії отримують пільги на житлово-комунальні послуги;
- 164 особи отримали одноразову грошову допомогу на лікування
- доплату ОУН-УПА отримала одна особа;
- соціальними послугами стаціонарного та денного догляду, які надає територіальний центр надання соціальних послуг Галицької міської ради, згідно угоди про співпрацю скористалось 7 осіб.