Щодо роботи зі зверненнями громадян у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства

  • 59

Фото без опису

Питання організації розгляду звернень громадян та їх особистого прийому займають пріоритетне місце в роботі Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області та перебувають на постійному контролі у керівництва. 

Всі звернення громадян розглядаються на підставі Закону України «Про звернення громадян». Термін розгляду звернень – до 30 днів, якщо не потребують додаткового вивчення – до 15 днів, якщо потребують додаткового вивчення, проведення додаткових лабораторних досліджень – до 45 днів з дати надходження. 

Не розглядаються звернення, які не оформлені належним чином (без П.І.П. заявника, тобто анонімні; якщо звернення надійшло протягом звітного року від одного і того самого заявника по одному і тому самому питанню, на яке була надана відповідь по суті). Такі звернення повертаються заявнику не пізніше 10 днів з моменту отримання (вказується, чому звернення не було розглянуто). Якщо у зверненні є питання, які не є в компетенції Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (мають дати відповідь органи місцевого самоврядування, управління екології тощо), таке звернення перенаправляється для розгляду в інші органи влади не пізніше 5 днів з моменту отримання звернення.

Всього в  2023 році до управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області надійшло 148 звернень. В основному звернення стосувалися таких питань:

-  шум від роботи генераторів та устаткування в житлових приміщеннях чи магазинах, шум від будівельних майданчиків;

-  порушення при встановлені сусідами каналізації, септиків тощо;

- забруднення атмосферного повітря від діяльності промислових підприємств;

- порушення в частині застосування пестицидів при обробці полів фермерськими господарствами;

- незадовільні умови перебування та харчові отруєння під час перебування дітей в закладах відпочинку.

Решта звернень стосувалися незадовільної якості води в індивідуальних криницях, неправомірного  встановлення станцій мобільного зв’язку.

Серед усіх звернень було 14 повторних.

Усі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін, громадяни отримали детальні роз'яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань.

Порушень посадовими особами управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.